недеља, 31. децембар 2017.

1 писмо




1 писмо

Душо Хени¹)

Тек сам видијо да је твоје писмо писано лаписом²) одмах сам се сјетијо да си га писала на Белведеру³) – Дакле ја ћу мојега доброга Р.⁴) помоћи само те молим да ми кажеш колико му треба дати новаца. Врло ми је жао али пријед 22-ог Априла немогу му ништа јер још нијесам примио од оца новце.

Врло је могуће, да ћу ићи на изложбу у Париз, и донијећу Бизмарку⁵) један прстен, или наруквицу или што у томе смислу, само ми кажи шта ћу јој донијети.

Душо Хени, молим те као Бога да се још једном састанемо, на Белведер или гђе желиш. Врло ми је мило што код тебе Љубица) не долази, (да само зна Анка што је о њој говорила Љубица). Ја бих вам то открио само да ми обећате да нећете Р) причати, То је грозно, Душо Хени, ако ми не пошљеш длачицу задржаћу се у Васојевиће⁷) 3 мјесеца - Мара⁸) ме је много хвалила пред мојијем момком, говорила му је да сам лијеп младић (заиста нема укуса) и да сам врло паметан популаран и поштен! искала ми је слику, нијесам јој одговоријо.

Грлим све…..

Књаз Мирко Петровић


¹) Вукосава Крстановићка, глумица.
²) плајваз
³) мјесто удаљено 1-2 килом. од Цетиња одакле је леп поглед на         Скадарско језеро и неки дио Црне Горе и Албаније.
⁴) Рајко Стефановић глумац.
⁵) Анку Степановићку глумицу називао је често пута именом “Бизмарк”.
) Љубица Душановица кројачица на Цетињу распуштеница.
⁷) Једна Област Црне Горе добила назив по племену које у њој живи.
⁸) Мара Бујдићка, глумица.









Нема коментара:

Постави коментар